Przyszłość jest w internecie.

Twórz ją z nami.

Kim jesteśmy

Wirtualna Polska to holding technologiczny.

Prowadzi działalność e-commerce, mediową oraz reklamową. Serwisy i usługi przygotowujemy w oparciu o innowacyjne rozwiązania, które pozwalają nam na precyzyjne docieranie i poszerzanie grup odbiorców.

Czym się zajmujemy

Technologie

Wprowadzamy na rynek nowoczesne rozwiązania technologiczne. Nasze serwisy dopasowują się do preferencji i zainteresowań użytkowników. Realizujemy kampanie, które precyzyjnie docierają do grup docelowych.

E-commerce

Gwarancja efektywnego dotarcia do odbiorców, informacje o trendach oraz rekomendacje zakupowe. Działamy w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji.

Media

W naszych serwisach, telewizji i radiu dziennikarze codziennie przygotowują dziesiątki materiałów. Dostarczają bieżących informacji, komentują aktualne wydarzenia i przedstawiają ciekawostki ze świata rozrywki.

Reklama

Oferujemy innowacyjne produkty reklamowe, które często wprowadzamy na polskim rynku jako pierwsi. Wyróżnia nas m.in. transparentne rozliczanie, nowoczesne formaty i dostarczanie rozbudowanych metryk mierzalności.

Wirtualna Polska Holding

Docieramy do 21,1 mln realnych użytkowników każdego miesiąca

Źródło: Gemius/PBI, czerwiec 2020

WYŚWIETL STATYSTYKI

Naszą misją jest pozostanie partnerem pierwszego wyboru Polaków, który dostarcza angażujące informacje, rozrywkę i usługi oraz inspiruje w codziennych decyzjach.

Aktualności

Przychody mniejsze o 4%. Wirtualna Polska podaje wyniki za 1. kwartał 2020 roku

Wirtualna Polska Holding mierzy się z kryzysem w I kwartale 2020 roku, notując 4% spadku na przychodach i 6,5% na zysku EBITDA. Wakacje.pl, tak jak cały rynek turystyki ...

Read more

Ponad 708 mln zł przychodów WP w 2019 roku

Wirtualna Polska Holding S.A. w 2019 roku wypracowała 71 mln zł zysku netto. Przychody ze sprzedaży wzrosły o prawie 25% do kwoty 708 mln zł. Na tempo wzrostu spółki wpływ miały ...

Read more

Rosnące przychody i rekordowa EBITDA. Wirtualna Polska po trzech kwartałach 2019 roku

Przychody ze sprzedaży Wirtualna Polska Holding S.A., po trzech kwartałach 2019 roku, wzrosły niemal o jedną trzecią i wyniosły 519 mln złotych. EBITDA w segmencie online za ...

Read more
Zobacz więcej

Wirtualna Polska przyciąga liczbami

Jesteśmy liderem w polskim internecie. Treści, usługi i rozwiązania przygotowujemy z myślą o bieżących potrzebach wszystkich Polaków i osób mieszkających w naszym kraju. Prezentujemy wybrane statystyki, których źródłem jest badanie Gemius/PBI, czerwiec 2020.

Więcej statystyk
mln

Realni użytkownicy

mln

Czas (godz.)

mld

Odsłony

%

Zasięg